بیانیه قابلیت دسترسی به آوان کیدز

آوان کیدز متعهد به ارائه یک تجربه مثبت به همه مشتریان خود است و هدف ما تسهیل دسترسی و استفاده از وب سایت است. هدف ما این است که به مشتریان خود اجازه دهیم با موفقیت اطلاعات را جمع‌آوری کنند و تجارت خود را از طریق وب‌سایت ما انجام دهند، خواه از فناوری‌های کمکی مانند صفحه‌خوان، ذره‌بین، نرم‌افزار تشخیص صدا یا زیرنویس‌ها برای ویدیوها استفاده می‌کنید.

کمک دسترسی

آوان کیدز ابزارک دسترسی به وب UserWay را در دسترس قرار می دهد که توسط یک سرور دسترسی اختصاصی پشتیبانی می شود. این نرم افزار به آوان کیدز اجازه می دهد تا مطابقت خود را با دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب (WCAG 2.1) بهبود بخشد.

منوی دسترس‌پذیری آوان کیدز را می‌توان با کلیک کردن روی نماد منوی دسترس‌پذیری که در گوشه سمت راست پایین صفحه ظاهر می‌شود فعال کرد. پس از فعال کردن منوی دسترس‌پذیری، لطفاً یک لحظه صبر کنید تا منوی دسترس‌پذیری به طور کامل بارگیری شود.

بفرمایید

اگر با هر محتوایی در آوان کیدز مشکل دارید یا در مورد هر بخشی از سایت ما نیاز به کمک دارید، لطفاً با تیم شادی مشتری ما به شرح زیر تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

ایمیل: hello@avaankids.com

تلاش مداوم

در آوان کیدز، ما به تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم و در حال انجام است افتخار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وب‌سایت ما برای همه قابل دسترسی است. ما دسترسی را به عنوان یک تلاش مداوم در نظر می گیریم و به طور مداوم به دنبال راه حل هایی هستیم که امکان استفاده یکپارچه، در دسترس و بدون مانع را نیز برای ما دارای معلولیت در تمام زمینه های وب سایت خود فراهم می کند.

در تلاشی مداوم برای بهبود مستمر و رفع مشکلات دسترسی، ما همچنین به طور منظم آوان کیدز را با اسکنر دسترسی UserWay اسکن می کنیم تا هر مانع دسترسی ممکن را در سایت خود شناسایی و برطرف کنیم. علیرغم تلاش‌های ما برای دسترسی کامل به تمام صفحات و محتوای آوان کیدز، ممکن است برخی از محتواها هنوز به طور کامل با سخت‌ترین استانداردهای دسترسی سازگار نشده باشند. این ممکن است نتیجه عدم یافتن یا شناسایی مناسب ترین راه حل فن آوری باشد.

بازخورد

لطفاً اگر نظر یا پیشنهادی در مورد اینکه چگونه می توانیم دسترسی به این وب سایت را بهبود ببخشیم، با ما در hello@avaankids.com تماس بگیرید.