شرایط و ضوابط آوانکیدز

به Wonderbly خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم سفارش شما را به نحو مطلوب و به موقع انجام دهیم.
Wonderbly یک کتاب شخصی شده بر اساس نام کودک است. هر کتاب Wonderbly برای سفارش نام منحصر به فرد کودک ساخته شده است. این سایت متعلق به Lostmy.name Limited (معامله به عنوان Wonderbly) (“ما”، “ما”) است و اداره می شود. اگر می خواهید در مورد هر چیزی که در سایت وجود دارد با ما تماس بگیرید، لطفاً از طریق ایمیل به آدرس hello@wonderbly.com با ما تماس بگیرید.
این شرایط و ضوابط بر محتویات و استفاده از وب‌سایت www.wonderbly.com («سایت») حاکم است و شرایط و ضوابط ارائه محصولات موجود در سایت («محصولات») را تعیین می‌کند. لطفاً قبل از استفاده از سایت و قبل از سفارش هر محصولی از طریق سایت، این شرایط و ضوابط فروش را به دقت مطالعه کنید. با استفاده از سایت و/یا سفارش محصول، نشان می‌دهید که این شرایط و ضوابط عمومی را خوانده‌اید، درک کرده‌اید و موافقت می‌کنید. با کلیک بر روی نماد چاپ در مرورگر خود می توانید یک نسخه از این شرایط و ضوابط را چاپ کنید.
این شرایط و ضوابط در مورد کلیه فروش محصولات توسط ما از طریق سایت اعمال می شود و جایگزین سایر شرایط و ضوابط می شود که در جاهای دیگر ذکر شده یا به آنها اشاره شده است یا به طور ضمنی توسط تجارت، عرف، رویه یا مسیر معامله تلقی می شود، مگر اینکه به طور کتبی توسط ما موافقت شود. . اگر با این شرایط و ضوابط موافق نیستید، نمی توانید از سایت استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که ما ممکن است این شرایط و ضوابط را اصلاح کنیم و بنابراین شما باید آنها را به صورت دوره ای بررسی کنید. اگر هرگونه تغییری برای شما قابل قبول نباشد، استفاده از سایت را متوقف خواهید کرد. اگر استفاده از سایت را متوقف نکنید، به نظر می رسد که تغییر را پذیرفته اید.

تعاریف
“خریدار” به معنای شخصی است که در سفارش ذکر شده است.
«قرارداد» به معنای تأیید سفارش و سفارش است.
«عیب» به معنای حاوی عیب یا نقص است. ناقص یا معیوب؛
“سفارش” به معنای سفارش شما برای یک محصول از سایت است.
“قیمت” به معنای قیمت همراه با هزینه های پست و بسته بندی و هرگونه مالیات قابل اعمال در زمان سفارش است (به استثنای هر گونه مالیات و عوارضی که خریدار تحت بخش “قیمت و پرداخت” این شرایط و ضوابط مسئولیت آن را بر عهده دارد. شرایط)، مشروط به هر پیشنهاد تبلیغاتی یا تخفیف قابل اعمال؛
“شرایط و ضوابط” به معنای شرایط و ضوابط استاندارد تجارت است که در این سند تنظیم شده است.

دسترسی و استفاده از سایت
شما نمی توانید از سایت به روشی نامناسب یا غیرقانونی یا با نقض قوانین یا مجوزهای مربوط به شما استفاده کنید. شما موافقت می کنید که از تمام دستورالعمل های معقولی که ممکن است گهگاه در مورد استفاده از سایت به شما ارائه دهیم، پیروی کنید.
پس از ثبت سفارش خود، تصدیق می‌کنید که ما ممکن است سفارش شما و محتوای موجود در آن را برای پیروی از دستورالعمل‌های ما و مطابقت با این شرایط و ضوابط بررسی کنیم و ممکن است از پردازش سفارشی خودداری کنیم، در صورتی که معتقدیم محتوا نقض می‌شود. از این شرایط و ضوابط و دستورالعمل های ما.

حقوق مالکیت و حقوق استفاده
کلیه حقوق مالکیت معنوی (به معنی حق اختراع، علائم تجاری و علائم خدمات ثبت شده و ثبت نشده، نام های دامنه، طرح ها و حقوق طراحی ثبت شده، کپی رایت، حقوق پایگاه داده و حقوق اخلاقی و حقوق در برنامه های رایانه ای) در داخل و به سایت و کلیه محتوا و مطالب موجود در سایت (“محتوای سایت”) متعلق به ما یا مجوز دهندگان ما است و در اختیار ما خواهد بود. محتوای سایت فقط برای اهداف شخصی و غیرتجاری شما قابل استفاده است و به هیچ وجه به هیچ وجه به طور کامل یا جزئی نباید تکثیر، اصلاح، کپی، تغییر، توزیع، قاب بندی، بازنشر، نمایش، انتقال یا فروخته شود. شما نمی توانید هر گونه حق چاپ یا سایر اعلامیه های اختصاصی موجود در محتوای سایت را حذف کنید.

سفارشات و مشخصات
برای ثبت سفارش باید مراحل سفارش مندرج در سایت را دنبال کنید. جزئیات قیمت قابل پرداخت در رابطه با هر محصول و روش پرداخت در سایت نمایش داده می شود.
همه محصولات با توجه به در دسترس بودن و به شرط پذیرش سفارش شما برای فروش ارائه می شوند.
ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که هر سفارشی را بدون تعهد به ارائه هیچ دلیلی برای انجام آن رد کنیم. هیچ سفارشی توسط ما پذیرفته تلقی نمی شود تا زمانی که آن را بدون قید و شرط در تایید سفارش تایید نکرده باشیم.
تأییدیه سفارش شامل جزئیات سفارش شما، قیمت و تخمینی از زمان تحویل برای سفارش است. این مسئولیت شماست که با ما تماس بگیرید و هر گونه خطا یا اشتباه در سفارش را در اسرع وقت به طور منطقی به ما اطلاع دهید. عدم انجام این کار ممکن است منجر به ارسال سفارش نادرست برای شما شود. هر زمان یا تاریخ ذکر شده برای تحویل فقط تخمینی است. ما تلاش های معقولی برای تحویل کالا در مدت زمان مشخص شده انجام خواهیم داد، اما مسئولیتی در قبال عدم تحویل در آن زمان نمی پذیریم.
ما سعی می‌کنیم تا حد امکان رنگ‌های چاپ شده روی محصولاتی که در سایت ما نشان داده می‌شوند را به دقت نمایش و توصیف کنیم، اما نمی‌توانیم اطمینان دهیم که رنگ‌های ارائه‌شده دقیقاً با رنگ‌های نمایش داده شده در مانیتور یا تلفن همراه شما مطابقت دارند.

تلفن
ما ممکن است محصولات یا خدمات را در هر زمانی بدون اطلاع قبلی به شما اصلاح، متوقف یا تغییر دهیم و محصولات ممکن است بدون اطلاع قبلی در دسترس نباشند. اگر محصول یا خدماتی در دسترس نباشد، هیچ گونه مسئولیتی نخواهیم داشت.

قیمت و پرداخت
ممکن است قبل از ثبت سفارش، قیمت هر محصولی را تغییر دهیم.
علی‌رغم تلاش‌های ما، برخی از محصولات فهرست‌شده در سایت ممکن است قیمت‌گذاری نادرستی داشته باشند یا قیمت بین سفارش شما و پذیرش سفارش شما افزایش یابد. ما معمولاً قیمت‌ها را به‌عنوان بخشی از مراحل ارسال تأیید می‌کنیم تا در مواردی که قیمت صحیح محصول کمتر از قیمت اعلام شده است، هنگام ارسال محصول به شما، مبلغ کمتری را دریافت کنیم. اگر قیمت صحیح محصولی بالاتر از قیمتی است که در سایت ذکر شده است، ما معمولاً بنا به صلاحدید خود یا برای راهنمایی با شما تماس می گیریم یا سفارش شما را رد می کنیم و به شما اطلاع می دهیم که رد شده است تا بتوانید با قیمت صحیح دوباره سفارش دهید. در صورت تمایل
برای سفارش‌هایی که در اتحادیه اروپا ارسال می‌شوند، قیمت‌ها شامل مالیات بر ارزش افزوده و سایر مالیات‌ها و/یا عوارض واردات می‌شود. مالیات‌های قابل اعمال و عوارض واردات بر اساس ارزش نهایی سفارش شما و نرخ‌های رایج در حوزه مالیاتی مربوطه است.
سفارش‌هایی با آدرس تحویل در خارج از اتحادیه اروپا ممکن است مشمول عوارض و مالیات‌های وارداتی (شامل مالیات بر ارزش افزوده) شوند که پس از رسیدن تحویل به کشور مقصد شما اعمال می‌شود. هر گونه هزینه اضافی و همچنین هزینه های ترخیص کالا از گمرک و غیره باید به عهده شما به عنوان وارد کننده کالا باشد. باید توجه داشته باشید که سیاست ها و رویه های گمرکی از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است. توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر با گمرک محلی خود تماس بگیرید.
پرداخت باید از طریق ارائه دهندگان درگاه پرداخت ما در زمان ثبت سفارش شما که توسط ما پذیرفته شده است، انجام شود. پرداخت به طور کامل در این زمان انجام می شود و قرارداد لازم الاجرا خواهد بود. از شما خواسته می شود جزئیات پرداخت خود را به ارائه دهنده درگاه پرداخت شخص ثالث مربوطه ارسال کنید و همچنین ممکن است از شما خواسته شود که شرایط و ضوابط بیشتری را در رابطه با استفاده از آن سرویس بپذیرید. ما نمی توانیم هر گونه مسئولیت ناشی از یا در ارتباط با استفاده شما از این ارائه دهنده پرداخت شخص ثالث را بپذیریم و از این طریق تا حدی که قانون قابل اجرا مجاز بداند آن را مستثنی کنیم.
شما متعهد می شوید که تمام جزئیاتی که برای اهداف سفارش و تحویل آن در اختیار ما قرار می دهید صحیح باشد و روش پرداخت انتخابی متعلق به شماست و وجوه یا تسهیلات اعتباری کافی برای پوشش هزینه کامل آن موجود است. سفارش.

تحویل و پذیرش
محل تحویل محصولات شما مطابق با سفارش خواهد بود و روش عادی تحویل (مگر اینکه بطور خاص به طور دیگری توافق شده باشد) هزینه پست درجه یک خواهد بود.
اگر بیش از یک محصول سفارش داده اید، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که سفارش شما را به صورت اقساطی تحویل دهیم. اگر قرار است سفارش به صورت اقساطی تحویل داده شود، هر تحویل یک قرارداد جداگانه خواهد بود.
ما تلاش خواهیم کرد تا سفارش شما را پردازش کنیم و محصول شما را در بازه زمانی مشخص شده برای هر مورد تولید کنیم. با این حال زمان ساخت ممکن است متفاوت باشد و هر زمان ذکر شده برای تحویل کالا فقط نشان دهنده است. زمان تحویل، اساس این شرایط و ضوابط نخواهد بود و ما مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر یا هزینه ای که ممکن است در نتیجه تاخیر در تحویل سفارش خود متحمل شوید، نخواهیم داشت.
هنگامی که محصول یا محصولات را دریافت می کنید، باید آنها را برای هر گونه نقص یا عدم انطباق قبل از امضای شرایط خوب بررسی کنید. اگر شرایط خوبی را امضا کنید، می‌پذیرید که کالا در شرایط قابل قبولی است. هر بسته ای که برای آن امضا نشده اما پذیرفته شده است، در شرایط خوبی امضا شده تلقی می شود.
اگر می‌توانید نشانه‌ای از آسیب به بسته/ها را مشاهده کنید، لطفاً آن را به‌عنوان آسیب‌دیده امضا کنید، در غیر این صورت، فراتر از حقوق قانونی شما، نمی‌توانیم کالا را بازپرداخت یا جایگزین کنیم.
برای پذیرش تحویل در تاریخ تحویل باید در دسترس باشید زیرا پیک فقط تا 2 بار اقدام به تحویل مجدد می کند و سپس با هزینه شما تحویل به ما بازگردانده می شود. اگر به دلیل آدرس معیوب از تحویل رد یا برگشت داده شود، هزینه برگشت از شما دریافت خواهد شد.
اگر به اشتباه سفارش را تحویل نگیرید، ما هیچ تعهدی به بازپرداخت قیمت نداریم.

ریسک و دارایی
خطر یا آسیب یا از بین رفتن سفارش شما پس از تحویل به آدرس مورد توافق به شما منتقل می شود. علی‌رغم تحویل و انتقال ریسک در سفارش، اموال موجود در سفارش از ما به شما منتقل نمی‌شود تا زمانی که ما پرداخت کامل قیمت و سایر مبالغی را که باید، بدهکار یا قابل پرداخت توسط شما در رابطه با ما به ما دریافت کنیم. سفارش یا هر سفارش دیگری بین شما و ما.
بازگرداندن، بازپرداخت و حقوق لغو
فقط در شرایط زیر حق لغو سفارش را دارید:
(الف) اگر ما نتوانستیم سفارش را ظرف 40 روز پس از تاریخ ارسال سفارش تحویل دهیم.
(ب) در مورد محصولات معیوب در اولین فرصت پس از اینکه متوجه نقص یا نقص شدید (به شرطی که شما